home Meny close
Meny

Ofte stilte spørsmål

Når kommer varen jeg har bestilt? 

Vi har en del forhåndsbestillinger på våre nettsider, og ber deg derfor være oppmerksom på at alt som kan bestilles ikke er fysisk på lager. Vi prøver så godt vi kan å oppdatere produktsidene med når varen kommer, men om du ikke finner svar på det du lurer på, ta kontakt med oss på e-post.

 

Jeg har forhåndsbestilt en vare, men har blitt trukket penger lenge før den kommer?

Vi anbefaler deg å benytte Klarna Faktura ved alle forhåndsbestillinger. På denne måten, blir faktura opprettet dagen varen sendes til deg. Ved benyttelse av Kredittkort eller PayPal, reserveres pengene umiddelbart.

 

Jeg ønsker å bytte størrelse, hva gjør jeg?

Om du har mottatt en vare som ikke passer, eller du ønsker å bytte farge/størrelse, ber vi deg først ta kontakt med oss på mail. På denne måten kan vi holde av varen du ønsker å bytte til, til den andre har kommet i retur. Benytt returlapp som er vedlagt i pakken, og lever inn på samme sted som henting. Vi ønsker også at du skriver en beskjed i pakken, om at du skal bytte, og hva du skal bytte i – så det blir enklest mulig for oss.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse.

Dette skyldes som regel at feil epost adresse er inntastet. Dette kan for eksempel være navn@gmail.no istedet for navn@gmail.com. Send oss en epost så skal vi få rettet det opp.

Hva betyr det når det står "Dette er en supplerings vare"?

Noen av basic varene vi har er såkalt NOOS, Never Out Of Stock. Er vi tomme for disse kan de suppleres hos leverandøren. Det tar som regel 1-2 uker.